Silnik VW 4.0 V8 32V TFSI Mild Hybrid EA825 CXYA

18
Silnik VW 4.0 V8 32V TFSI Mild Hybrid EA825 CXYA

Napędy hybrydowe Volkswagen są stosowane w samochodach marki

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik VW 4.0 V8 32V TFSI Mild Hybrid EA825 CXY/CVD wszedł do produkcji w roku 2020 i zasilał model marki Audi.To nowoczesna i bardzo zaawansowana technologicznie konstrukcja opracowana przez firmę Porsche.Została wyposażona we wtrysk bezpośredni z podwójnym doładowaniem BiTurbo działające na zasadzie TwinScroll.Silnik występuję z instalacją łagodnej Hybrydy o mocy 48V  i spełnia normy spalin Euro6d.W skrócie to mechanizm rozrusznika i alternatora w jednym bezpośrednio połączonym z silnikiem  paskiem klinowym.




Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas rozruchu, przyspieszenia oraz pracy urządzeń elektrycznych pojazdu..Główne cechy tego systemu to szybszy rozruch jednostki,jazdę w pewnych warunkach na zgaszonym silniku oraz wyhamowywanie w trybie bez emisyjnym.Wszystko to jest możliwe ze względu na wspomniana instalację elektryczną przez którą jest gromadzony prąd potrzebny do wyżej wymienionych funkcji.Jednostka charakteryzuje się świetną dynamiką, wysoką kultura pracy oraz bardzo dobrymi osiągami.

 

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 3996 cm3

Zakres mocy: 460 KM

Moment obrotowy: 660 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: - kWh

Zasięg silnika EV: - km

Moc silnika EV: - KM

Moment obrotowy EV: - Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V mHEV (miękka)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 460 KM

Moment obr. układu: 660 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: bezpośredni

BiTurbo

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoki moment obrotowy
  • wyśmienite osiągi
  • przyzwoity poziom spalania

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 9.5 L, typ oleju: 0W-30 VW 504 00 , wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami