Silnik VW 4.0 V8 32V TFSI Mild Hybrid EA825 CXY/CVD wszedł do produkcji w roku 2020 i zasilał model marki Audi.To nowoczesna i bardzo zaawansowana technologicznie konstrukcja opracowana przez firmę Porsche.Została wyposażona we wtrysk bezpośredni z podwójnym doładowaniem BiTurbo działające na zasadzie TwinScroll.Silnik występuję z instalacją łagodnej Hybrydy o mocy 48V i spełnia normy spalin Euro6d.W skrócie to mechanizm rozrusznika i alternatora w jednym bezpośrednio połączonym z silnikiem paskiem klinowym.
Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas rozruchu, przyspieszenia oraz pracy urządzeń elektrycznych pojazdu..Główne cechy tego systemu to szybszy rozruch jednostki,jazdę w pewnych warunkach na zgaszonym silniku oraz wyhamowywanie w trybie bez emisyjnym.Wszystko to jest możliwe ze względu na wspomniana instalację elektryczną przez którą jest gromadzony prąd potrzebny do wyżej wymienionych funkcji.Jednostka charakteryzuje się świetną dynamiką, wysoką kultura pracy oraz bardzo dobrymi osiągami.
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 3996 cm3
Zakres mocy: 460 KM
Moment obrotowy: 660 Nm
Pojemność baterii: - kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: - KM
Moment obrotowy EV: - Nm
Typ hybrydy: 48V mHEV (miękka)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 460 KM
Moment obr. układu: 660 Nm
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: bezpośredni
BiTurbo
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |