Silnik VW 2.0 16V TFSI Mild Hybrid EA888evo3 DMS/DMT stosowana od 2020 roku w wielu modelach Audi, Seata, Skody i Volkswagena. Silnik występuję z instalacją łagodnej Hybrydy o mocy 48V i spełnia normy spalin Euro6d.W skrócie to mechanizm rozrusznika i alternatora w jednym bezpośrednio połączonym z silnikiem paskiem klinowym.
Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas rozruchu, przyspieszenia oraz pracy urządzeń elektrycznych pojazdu..Główne cechy tego systemu to szybszy rozruch jednostki,jazdę w pewnych warunkach na zgaszonym silniku oraz wyhamowywanie w trybie bez emisyjnym.Wszystko to jest możliwe ze względu na wspomniana instalację elektryczną przez którą jest gromadzony prąd potrzebny do wyżej wymienionych funkcji.
Tak więc gdy auto porusza się z pewną prędkością tgz żeglowaniu po zdjęciu nogi z gazu silnik automatycznie się wyłącza na czas około 40 sekund co pozwala na pokonanie kilkuset metrów bez spalania paliwa .Kolejnym rozwiązaniem jest moment kiedy auto zatrzymujemy i od prędkości kol0 20km/h do zatrzymania jedziemy na wyłączonym silniku.Jest to idealne rozwiązanie w ruchu miejskim gdzie często dojeżdżamy z nie dużą prędkością do świateł czy skrzyżowania.Wszystkie te zabiegi znacząco wpływają na obniżenie spalania oraz redukują emisję spalin Co2.
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 1984 cm3
Zakres mocy: 150-265 KM
Moment obrotowy: 270-370 Nm
Pojemność baterii: 0.15 kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: 3 KM
Moment obrotowy EV: 60 Nm
Typ hybrydy: 12V mHEV (mikro)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 150-265 KM
Moment obr. układu: 270-370 Nm
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |