Silnik VW 3.0 V6 24V E-Hybrid EA837 CGEA

3514
Silnik VW 3.0 V6 24V E-Hybrid EA837 CGEA

Napędy hybrydowe Volkswagen są stosowane w samochodach marki

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik VW 3.0 V6 24V Hybrid CGEA miał zastosowanie w samochodach Porsche Cayenne oraz Panamera w latach 2011 – 2014. Bazą jest silnik 3.0 V6 TFSI o mocy wyjściowej 333KM z maks. momentem obrotowym 440Nm do którego dołączono silnik elektryczny z mocą 47KM i 300Nm co wspólnie daje 380KM i 580Nm. Napęd został wyposażony w baterie niklowo-metalowo-wodorkowe o pojemności 1.7Kwh z ogniwami chłodzonymi powietrzem. Silnik współpracuje z 8-biegową skrzynią Tiptronic-S który przekazywał napęd na tylne koła. Silnik pozwala na przejazd w trybie elektrycznym jedynie 2km.

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 2995 cm3

Zakres mocy: 333 KM

Moment obrotowy: 440 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 1.7 kWh

Zasięg silnika EV: 2 km

Moc silnika EV: 47 KM

Moment obrotowy EV: 300 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: FHEV (pełna)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 380 KM

Moment obr. układu: 580 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • niski poziom spalania miejskiego

Wady

  • wysokie koszty serwisu
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami