Silnik Toyota 3.5 V6 24V VVT-iW Multistage Hybrid 8GR-FXS wszedł do produkcji w roku 2017 i zasila modele Lexus LS oraz Lexus LC. Bazą napędu hybrydowego jest jednostka benzynowa 3.5 V6 295KM z wtryskiem bezpośrednim, ze zmiennymi fazami rozrządu VVT-iW, pracująca w cyklu Atkinsona. Do napędu hybrydy sprzężono silnik elektryczny o mocy 180KM co łącznie dało moc systemową 359KM.
Układ został zespolony z baterią litowo-jonową o pojemności 1.1kWh i napięciu 310V, umieszczoną wewnątrz bagażnika. Toyota wprowadziła w tym napędzie IV generacji system hybrydowy z funkcją Multistage Hybrid, która znacząco wpływa na osiągi oraz niskie spalanie. Silnik został wyposażony seryjnie w system start&stop, co przyczyniło się do uzyskania norm spalin Euro6d.
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 3456 cm3
Zakres mocy: 295 KM
Moment obrotowy: 350 Nm
Pojemność baterii: 1.1 kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: 180 KM
Moment obrotowy EV: 300 Nm
Typ hybrydy: FHEV (pełna)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 359 KM
Moment obr. układu: - Nm
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |