Silnik JLR 2.0d 16V Mild Hybrid AJ21D4 wszedł do produkcji w roku 2020 i zasila szereg modeli marki Jaguar oraz Land Rover .Jednostka wysokoprężna została zespolona z instalacją elektryczną 48V oraz wydajnym akumaltorem umieszczonym pod podłogą.Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania, przyspieszenia oraz jazdy na wyłączonym silniku.
Ma to miejsce podczas jazdy ze wzniesienia,hamowania lub zatrzymania kiedy to silnik spalinowy jest wyłączony.Układ idealnie sprawdza się w mieście kiedy auto zwalania silnik się wyłącza jak również w momencie postoju na światłach czy w korku.Ponadto każde ruszanie oraz przyspieszenie jest zdecydowanie odczuwalna po przez zwiększoną dawkę mocy. Jednostka została seryjnie wyposażona w system start&stop oraz filtr cząstek stałych i spełnia normy spalin Euro6d
Typ silnika: Diesel
Pojemność silnika: 1997 cm3
Zakres mocy: 150-204 KM
Moment obrotowy: 380-430 Nm
Pojemność baterii: - kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: - KM
Moment obrotowy EV: - Nm
Typ hybrydy: 48V mHEV (miękka)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 150-204 KM
Moment obr. układu: 380-430 Nm
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: Common Rail
Turbosprężarka
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |