Miękka hybryda Jaguar/L-R 2.0d 16V Mild Hybrid AJ21D4

14
Miękka hybryda Jaguar/L-R 2.0d 16V Mild Hybrid AJ21D4

Napędy hybrydowe Jaguar / L-R są stosowane w samochodach marki

  • Jaguar
  • Land Rover

Silnik JLR 2.0d 16V Mild Hybrid AJ21D4 wszedł do produkcji w roku 2020 i zasila szereg modeli marki Jaguar oraz Land Rover .Jednostka wysokoprężna została zespolona z instalacją  elektryczną 48V  oraz wydajnym akumaltorem umieszczonym pod podłogą.Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania, przyspieszenia oraz jazdy na wyłączonym silniku.


Ma to miejsce podczas jazdy ze wzniesienia,hamowania lub zatrzymania kiedy to silnik spalinowy jest wyłączony.Układ idealnie sprawdza się w mieście kiedy auto zwalania silnik się wyłącza jak również w momencie postoju na światłach czy w korku.Ponadto każde ruszanie oraz przyspieszenie jest zdecydowanie odczuwalna po przez zwiększoną dawkę mocy. Jednostka została seryjnie wyposażona w system start&stop oraz filtr cząstek stałych i spełnia normy spalin Euro6d

Silnik spalinowy

Typ silnika: Diesel

Pojemność silnika: 1997 cm3

Zakres mocy: 150-204 KM

Moment obrotowy: 380-430 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: - kWh

Zasięg silnika EV: - km

Moc silnika EV: - KM

Moment obrotowy EV: - Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V mHEV (miękka)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 150-204 KM

Moment obr. układu: 380-430 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: Common Rail

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • niski poziom spalania

Wady

  • wysoki koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.5 L, typ oleju: 0W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami