Pełna hybryda Jaguar/L-R 3.0 SDV6 24V Hybrid 306DT

23
Pełna hybryda Jaguar/L-R 3.0 SDV6 24V Hybrid 306DT

Napędy hybrydowe Jaguar / L-R są stosowane w samochodach marki

  • Jaguar
  • Land Rover

Silnik JLR 3.0 SDV6 24V Hybrid 306DT występował w latach 2014-2017 w samochodach Range Rover oraz Land Rover Discovery. Bazą jest jednostka wysokoprężna 3.0 SDV6 292-306KM zespolona z napędem elektrycznym.Do jednostki benzynowej został dołączony silnik elektryczny o mocy 48KM i momencie obrotowym  170Kw  co łącznie dało moc systemową 340-354KM.


Jest to konstrukcja koncernu PSA, którą można również spotkać w modelach Peugeot oraz Citroen. Dzięki zastosowaniu dwóch turbosprężarek jednostka charakteryzuje się znakomitą dynamiką przy jednoczesnym niskim spalaniu. Silnik posiada system wtrysku bezpośredniego Common Rail III generacji z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi. W razie awarii wysokie koszta części zamiennych oraz obsługi. Przed zakupem należy zastanowić się czy mamy odpowiednio głęboki portfel.

Silnik spalinowy

Typ silnika: Diesel

Pojemność silnika: 2993 cm3

Zakres mocy: 292-306 KM

Moment obrotowy: 600 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: - kWh

Zasięg silnika EV: - km

Moc silnika EV: 48 KM

Moment obrotowy EV: 170 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: FHEV (pełna)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 340-354 KM

Moment obr. układu: 600 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: Common Rail

Kompresor

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • przyzwoity poziom spalania

Wady

  • wysokie koszty serwisu oraz części

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 180.000 km lub 10 lat
  • Ilość oleju silnikowego: 6.1 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 32.000 lub 2 lata/zalecana wymiana co 20.000 km
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami