Hybryda Plug-in Ford 2.0 16V Energi Hybrid

186
Hybryda Plug-in Ford 2.0 16V Energi Hybrid

Napędy hybrydowe Ford są stosowane w samochodach marki

  • Ford

Silnik Ford 2.0 16V Energi Hybrid był stosowany w latach 2015-2017 w modelu Ford C-Max.Bazą całego układu  jest 16-zaworowa jednostka  wolnossąca pracująca w cyklu Atkinsona.Na napęd Plug-in Hybrid składa się silnik spalinowy 2.0 16V 141KM oraz silnik elektryczny o mocy 120KM co łącznie dało moc systemową 185KM.Cały układ zespolony jest z automatyczną bezstopniową skrzynią CVT która przekazuje napęd na przedzie koła.


Autem z tym napędem można poruszać się wykorzystując silnik spalinowy lub w trybie EV – electric vehicle czyli jazda na samym silniku elektrycznym.Producent podaje że w trybie EV auto może pokonać dystans do 31KM .W tym układzie auto może poruszać się za pomocą silnika spalinowego lub  elektrycznego w zależności od sytuacji.Średnie spalanie auta oscyluje w granicach 5.4l. Użytkownicy chwalą sobie jednostkę przede wszystkim za bezawaryjność oraz niskie koszty utrzymania.

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 1999 cm3

Zakres mocy: 141 KM

Moment obrotowy: 175 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 7.6 kWh

Zasięg silnika EV: 31 km

Moc silnika EV: 120 KM

Moment obrotowy EV: 240 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 185 KM

Moment obr. układu: 300 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra dynamika
  • przyzwoita kultura pracy
  • niski poziom spalania

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.3 L, typ oleju: 0W-20 / Ford, wymiana po co 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami