Ford C-MAX Mk2 2.0 16V Energi Hybrid 185KM (UADA)

8787
Kategoria: Ford C-Max Hybrid

Dane techniczne

Ford C-MAX Mk2 2.0 16V Energi Hybrid 185KM (UADA)
Pojemność [cm3] 1999
Moc układu [KM] 185
Moc silników [KM] 141 120
Moment obrotowy [Nm] 175 240
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 185
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.4

Lata produkcji: 2013-2017

Nadwozie: minivan

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

Miasto 5.9L

Średnie 6.2L

Trasa 6.5L

Parametry hybrydy

Rodzaj hybrydy plug-in (PHEV)
Pojemność baterii 7.6 kWh
Zużycie energii
Zasięg silnika 31 km
Emisje CO2

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W20
Ilość oleju 4.3 L
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Porównanie z silnikiem spalinowym

MotoBenzyna

Ford C-MAX Mk2 1.6 16V EcoBoost 182KM (Sigma)

  • 204
  • Spalanie
  • 9.4

Miasto 7.8L

Średnie 6.3L

Trasa 5.2L

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 4.9L

Średnie 5.1L

Trasa 5.9L

Najbardziej awaryjna część

5%
2%
10%
2%
61%
2%
7%
2%
7%
Suma głosów: 41

Opinie użytkowników

24.08.2022 C-max Titanum II 2014 / 153000
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 4.9L

Średnie 5.1L

Trasa 5.9L

Opinia: Może krótko ale od pół roku jeżdżę C-max Hybryd. Auto doskonale się prowadzi, bez jakichkolwiek zachwiań. Wszystkie systemy rewelacyjne. Skrzynia automat bardzo płynnie zmienia biegi bez szarpnięć. Na wyższych obrotach trochę wyje. Ładowanie i sama jazda na silniku elektrycznym płynna i bardzo szybko się doładowuje.
Zalety: Oszczędny w mieście Bardzo cichy Wygodny z tyłu
Wady: Słaby skręt Ciasnawy z przodu Niskie zawieszenie z przodu
Polecam

Najbardziej awaryjna część

5%
2%
10%
2%
61%
2%
7%
2%
7%
Suma głosów: 41