Hybryda Renault 1.8 16V E-TECH Full Hybrid 156KM H5P

52
Hybryda Renault 1.8 16V E-TECH Full Hybrid 156KM H5P

Napędy hybrydowe Renault są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault

Hybryda Renault 1.8 16V E-TECH Full Hybrid 156KM H5P

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 1793 cm3

Zakres mocy: 109 KM

Moment obrotowy: 172 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 1.4 kWh

Zasięg silnika EV: - km

Moc silnika EV: 49 KM

Moment obrotowy EV: 205 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: FHEV (pełna)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 156 KM

Moment obr. układu: - Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

Wady

Informacje serwisowe

  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami