Hybryda Renault 1.8 16V E-TECH Full Hybrid 156KM H5P weszła do produkcji w roku 2025 wraz z nową Dacią Bigster a zasila także wybrane modele Renault. Jest to całkowicie nowa konstrukcja francuskiego koncernu, w której zastosowana najnowsze rozwiązania technologiczne. Założeniem inżynierów było stworzenie pełnego napędu hybrydowego, który spełni oczekiwania klientów pod względem osiągów oraz niskiego poziomu spalania. Napęd hybrydowy powstał na bazie silnika spalinowego 1.8 16V o mocy 109KM oraz silnika elektrycznego o mocy 49KM co łącznie dało moc systemową 156KM. Silnik posiada wtrysk bezpośredni i rozrząd na łańcuchu.
Typ silnika: benzynowy
Pojemność silnika: 1793 cm3
Zakres mocy: 109 KM
Moment obrotowy: 172 Nm
Pojemność baterii: 1.4 kWh
Zasięg silnika EV: - km
Moc silnika EV: 49 KM
Moment obrotowy EV: 205 Nm
Typ hybrydy: FHEV (pełna)
Zużycie energii: - kWh/100km
Moc układu: 156 KM
Moment obr. układu: - Nm
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |