Nowość

Hybryda Renault 1.8 16V E-TECH Full Hybrid 156KM H5P

365
Hybryda Renault 1.8 16V E-TECH Full Hybrid 156KM H5P

Napędy hybrydowe Renault są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault

Hybryda Renault 1.8 16V E-TECH Full Hybrid 156KM H5P weszła do produkcji w roku 2025 wraz z nową Dacią Bigster a zasila także wybrane modele Renault. Jest to całkowicie nowa konstrukcja francuskiego koncernu, w której zastosowana najnowsze rozwiązania technologiczne. Założeniem inżynierów było stworzenie pełnego napędu hybrydowego, który spełni oczekiwania klientów pod względem osiągów oraz niskiego poziomu spalania. Napęd hybrydowy powstał na bazie silnika spalinowego 1.8 16V o mocy 109KM oraz silnika elektrycznego o mocy 49KM co łącznie dało moc systemową 156KM. Silnik posiada wtrysk bezpośredni i rozrząd na łańcuchu.

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 1793 cm3

Zakres mocy: 109 KM

Moment obrotowy: 172 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 1.4 kWh

Zasięg silnika EV: - km

Moc silnika EV: 49 KM

Moment obrotowy EV: 205 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: FHEV (pełna)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 156 KM

Moment obr. układu: - Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • niski poziom spalania

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami