Nowość

Hybryda Honda 2.0 16V i-MMD e:PHEV 184KM LFC2

235
Hybryda Honda 2.0 16V i-MMD e:PHEV 184KM LFC2

Napędy hybrydowe Honda są stosowane w samochodach marki

  • Honda

Hybryda Plug-in Honda 2.0 16V i-MMD e:PHEV 184KM LFC2 weszła do produkcji w 2023 roku i ma zastosowanie w modelu Honda CR-V szóstej generacji. Bazą napędu hybrydowego jest znana jednostka benzynowa 2.0 i-VTEC   z wtryskiem bezpośrednim wyposażona w zmienne fazy rozrządu i-VTEC i pracująca w cyklu Atkinsona. Pod maską znajdziemy wspomniany silnik spalinowy o pojemności 2.0 148KM który został zespolony z  silnikiem elektrycznymi o mocy 184KM. Cały układ zespolony jest z automatyczną bezstopniową skrzynią e-CVT, która przekazuje napęd na przedzie koła.


To napęd typu Plug-in, który można ładować z klasycznego gniazdka oraz przy pomocy silnika spalinowego. W trybie pełnej elektryki producent deklaruje pokonanie dystansu do 82km. Jest to możliwe ze względu na pojemną baterii litowo-jonowej o pojemności 17.7kWh umieszczoną pod przednimi fotelami. Musimy pamiętać że w trybie elektryczny można poruszać się do 140km/h – powyżej tej prędkości auto przełącza się tryb spalinowy. Silnik został seryjnie wyposażony w system start&stop oraz filtr cząstek stałych GPF .

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 1993 cm3

Zakres mocy: 148 KM

Moment obrotowy: 189 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 17.7 kWh

Zasięg silnika EV: 82 km

Moc silnika EV: 184 KM

Moment obrotowy EV: 335 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)

Zużycie energii: 15.6 kWh/100km

Moc układu: 184 KM

Moment obr. układu: 335 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • niski poziom spalania

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.1 L, typ oleju: 0W-20, 0W-30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami