Toyota Prius III 1.8 16V VVT-i Hybrid e-CVT 136KM (2ZR-FXE)

3926
Kategoria: Toyota Prius

Dane techniczne

Toyota Prius III 1.8 16V VVT-i Hybrid e-CVT 136KM (2ZR-FXE)
Pojemność [cm3] 1798
Moc układu [KM] 136
Moc silników [KM] 99 82
Moment obrotowy [Nm] 142 207
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.4

Lata produkcji: 2009-2016

Nadwozie: liftback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 4.6L

Średnie 4.7L

Trasa 4.9L

Parametry hybrydy

Rodzaj hybrydy pełna (FHEV)
Pojemność baterii
Zużycie energii
Zasięg silnika
Emisje CO2 89-92 g/km

Informacje o silniku

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.2 L
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Porównanie z silnikiem spalinowym

MotoBenzyna

Toyota Auris I FL 1.6 16V Valvematic (132KM)

  • 195
  • Spalanie
  • 10.2

Miasto 8.6L

Średnie 6.6L

Trasa 5.5L

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.7L

Trasa 7.5L

Najbardziej awaryjna część

5%
5%
50%
5%
5%
5%
5%
10%
10%
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

08.08.2024 Toyota Prius 1.8 Hybrid 2010/250 tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.7L

Trasa 7.5L

Opinia: Nie ma nic lepszego do poruszania się po mieście co nie znaczy że na trasie źle sobie radzi. Wręcz przeciwnie. Prędkość maksymalna to 196 km/h (producent podaje 180). Jest głośniej przy przyspieszaniu ale jak już osiągnie prędkość którą chcesz jechać to już jest cicho. Duża
Zalety: Bezawaryjność Płynność jazdy Idealny silnik do założenia LPG Bardzo dużo miejsca w środku
Wady: Brak wskaźnika płynu temperatury płynu chłodniczego Zawieszenie trochę za niskie ale tylko podczas przejeżdżania przez progi zwalniające
Polecam

Najbardziej awaryjna część

5%
5%
50%
5%
5%
5%
5%
10%
10%
Suma głosów: 20