Toyota

Toyota Yaris III 1.5 VVT-i Hybrid (100KM)

3794
Kategoria: Toyota Yaris

Dane techniczne

Toyota Yaris III 1.5 VVT-i Hybrid (100KM)
Pojemność [cm3] 1497
Moc [KM] 75 61
Moment obrotowy [Nm] 111 169
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 165
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.8

Lata produkcji: od 2012

Nadwozie: hatchback

Segment: B (małe)

Spalanie

Miasto 3.1L

Średnie 3.2L

Trasa 3.3L

Parametry hybrydy

Rodzaj hybrydy
Moc układu
Pojemność baterii
Zasięg silnika

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W20
Ilość oleju 3.7
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Porównanie z silnikiem benzynowym

MotoBenzyna

Toyota Yaris III 1.33 16V Dual VVT-i (98KM)

  • 175
  • Spalanie
  • 11.7

Miasto 6.7L

Średnie 5.4L

Trasa 4.6L

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 4.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

11.01.2020 Karlos Yaris, 2018
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 4.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Nie mam pojęcia skąd zachwyt nad hybrydami? System opalania często zawodzi, dobrze że samemu można użyć opcji awaryjne. Ja zrobiłem 45.000km. Nie zauważyłem w spalaniu że to hybryda. Zimą praktycznie non stop jazda na benzynie, żeby silnik elektryczny się uruchomił potrzeba dużo czasu i odpowiedniej,
Zalety: Cichy na elektrycznym silniku
Wady: Brak zauważalnej różnicy w spalaniu Silnik elektryczny tylko przy bardzo małych predkosciach Każde minimalne przyspieszenie to przejście na benzynę Problemy z systemem start-stop
Odradzam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0