Mazda CX-60 2.5 16V e-SkyActiv PHEV Hybrid 328KM (PY-ZR)

131
Kategoria: Mazda CX-60 Hybrid

Dane techniczne

Mazda CX-60 2.5 16V e-SkyActiv PHEV Hybrid 328KM (PY-ZR)
Pojemność [cm3] 2488
Moc układu [KM] 328
Moc silników [KM] 192 136
Moment obrotowy [Nm] 261 250
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 8-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 5.8

Lata produkcji: od 2022

Nadwozie: suv

Segment: I (średniej klasy SUV)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 1.5L

Trasa b.d.

Parametry hybrydy

Rodzaj hybrydy plug-in (PHEV)
Pojemność baterii 17.8 kWh
Zużycie energii 17.1 kWh/100 km
Zasięg silnika 63 km
Emisje CO2 33 g/km

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W-20/ 5W-30 API SN
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Porównanie z silnikiem spalinowym

MotoBenzyna
  • Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.0L

Trasa 8.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

10.01.2025 Mazda CX60 Phev 2023 / 30000 tys km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.0L

Trasa 8.0L

Opinia: Różne emocje jakie wzbudza to auto wynikają z braku świadomego zakupu tego samochodu. Jeśli ktoś szuka SUV "pontona", który będzie miękko przewoził go po mieście, "czarował" studzienki, "mamił" tory kolejowe, masował pośladki...to nie tędy droga. CX60 mimo wyglądu SUV bardziej przypomina auto Grand Turismo. Samochód na
Zalety: - Super auto na trasy. Biorąc masę i prawdziwy silnik - jest w tym jakaś ekonomia, ale nie jest to tutaj kluczowe. Frajda z jazdy wystarcza. - Piękne wnętrze w opcji Takumi - Świetna trakcja, bardzo dobra responsywność układu kierowniczego - Bardzo dobry AWD, można bawić się w
Wady: - Twarde zawieszenie na wyboistych drogach - Fotele nie pasują do charakteru auta, są zbyt płytkie a siedziska za krótkie - przy jeździe na samym prądzie, 8 biegowa skrzynia przy progach zmiany biegów przy niskich prędkościach (wytracania prędkości do zera i gwałtownego ruszenia) potrafi szarpnąć. - brak możliwości
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0