Honda Civic XI 2.0 16V i-MMD e:HEV 184KM (LFC1)

865
Kategoria: Honda Civic Hybrid

Dane techniczne

Honda Civic XI 2.0 16V i-MMD e:HEV 184KM (LFC1)
Pojemność [cm3] 1993
Moc układu [KM] 184
Moc silników [KM] 143 184
Moment obrotowy [Nm] 186 315
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7.8

Lata produkcji: od 2022

Nadwozie: liftback sedan

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 4.5L

Średnie 5.0L

Trasa 5.9L

Parametry hybrydy

Rodzaj hybrydy pełna (FHEV)
Pojemność baterii
Zużycie energii
Zasięg silnika
Emisje CO2 91-95 g/km

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W-20, 0W-30
Ilość oleju 4.1
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Porównanie z silnikiem spalinowym

MotoBenzyna
  • Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 4.0L

Średnie 5.5L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

15.08.2025 Civic XI 2.0 HEV - Sport 20 000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 4.0L

Średnie 5.5L

Trasa 5.5L

Opinia: Bardzo dobry samochód - hybryda lepsza niż w moim drugim Lexusie (chociaż i tam to najwyższa półka) - dużo korzysta z prądu. System info wzorowy - to co trzeba i nic więcej. Audio w wersji sport mi wystarcza. Osiągi lepsze niż BMW 320i, ale za
Zalety: Niskie spalanie, niezawodność, koszt serwisu nie drenuje kieszeni. Brak szyberdachu.
Wady: Jakoś nie widzę.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0