Hybryda MG Motor 1.5 16V Turbo PHEV GS6 272KM 15FKE

376
Opublikowane 12 stycznia 2025 r.
Hybryda MG Motor 1.5 16V Turbo PHEV GS6 272KM 15FKE

Napędy hybrydowe MG Motor są stosowane w samochodach marki

  • MG Motor

Hybryda MG Motor 1.5 16V Turbo PHEV GS6 272KM 15FKE weszła do produkcji w roku 2024 i zasila model MG HSII .Jest to innowacyjny układ hybrydowy typu Plug-in  koncernu MG który zadebiutował w nowym modelu MG HSII. Bazą układu hybrydowego jest silnik beznyznowy z wtryskiem bezpośrednim wyposażony w turbo-kompresor z intercoolerem. Na napęd Hybrydowy składa się silnik spalinowy 1.5 16V Turbo 143KM oraz silnik elektryczny o mocy 183KM co łącznie dało moc systemową 272KM. Cały układ zespolony jest z 7-biegową automatyczną  skrzynią DCT, która przekazuje napęd na przedzie koła.


Nowoczesna technologia która została zastosowana w tym  napędzie typu Plug-in pozwala na pokonanie do 100km w trybie EV.Możliwe jest to między innymi dzięki potężnemu akumlatorowi o pojemności 21,7kWh który magazynuję ładowaną energię.Z racji tego że jest to hybryda typu Plug-in można ją naładować przy pomocy ładowarki Wollbox 7,1kW w niespełna 3 godziny .Autem z tym napędem można poruszać się wykorzystując silnik spalinowy lub w trybie EV – electric vehicle czyli jazda na samym silniku elektrycznym. Producent podaje że w trybie EV w pełni naładowanym oraz pełnym zatankowaniu paliwa auto może pokonać dystans 1000km !Za wszystko odpowiada elektronika która steruje całym układem i dostosowuje go do danych możliwości oraz warunków drogowych.Jednostka seryjnie została wyposażona w system Start&Stop oraz filtr cząstek stałych GPF

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 1496 cm3

Zakres mocy: 143 KM

Moment obrotowy: 230 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 21.7 kWh

Zasięg silnika EV: 100 km

Moc silnika EV: 183 KM

Moment obrotowy EV: 340 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)

Zużycie energii: - kWh/100km

Moc układu: 272 KM

Moment obr. układu: 365 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesny układ hybrydowy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi
  • zasięg do 1000km

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię