Peugeot 508 I 2.0 HDi 16V RXH Hybrid4 200KM (DW10C)

163
Kategoria: Peugeot 508 Hybrid

Dane techniczne

Peugeot 508 I 2.0 HDi 16V RXH Hybrid4 200KM (DW10C)
Pojemność [cm3] 1997
Moc układu [KM] 200
Moc silników [KM] 163 37
Moment obrotowy [Nm] 300 200
Rodzaj wtrysku Common-Rail
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 213
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.8

Lata produkcji: 2012-2018 Turbosprężarka

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 3.6L

Średnie 4.0L

Trasa 4.1L

Parametry hybrydy

Rodzaj hybrydy pełna (FHEV)
Pojemność baterii
Zużycie energii
Zasięg silnika 5 km
Emisje CO2 104 g/km

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 180.000 km lub 10 lat

Porównanie z silnikiem spalinowym

MotoBenzyna
  • Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość silnika 0.0/10
Niezawodność auta 0.0/10
Spalanie benzyny 0.0/10
Koszty utrzymania 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
0%
0%
Suma głosów: 1