Mitsubishi

Mitsubishi Outlander III 2.0 PHEV Hybrid Plug-In (121KM)

4164

Dane techniczne

Mitsubishi Outlander III 2.0 PHEV Hybrid Plug-In (121KM)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 121 82+82
Moment obrotowy [Nm] 190 137+195
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 171
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.0

Lata produkcji: od 2012

Nadwozie: suv

Segment: I (średniej klasy SUV)

Spalanie

Miasto 1.7L

Średnie 5.5L

Trasa 5.8L

Parametry hybrydy

Rodzaj hybrydy
Moc układu
Pojemność baterii
Zasięg silnika

Informacje o silniku

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.0-5.3
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Porównanie z silnikiem benzynowym

MotoBenzyna

Mitsubishi Outlander III 2.0 16V MIVEC Clear Tec 147KM (4B11)

  • 190
  • Spalanie
  • 10.6

Miasto 9.8L

Średnie 7.6L

Trasa 6.4L

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 0.5L

Średnie 3.5L

Trasa 7.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

30.01.2021 Michał Mitsubishi Outlander 2015 - 126000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 0.5L

Średnie 3.5L

Trasa 7.0L

Opinia: Samochód typu plug in rewelacyjnie sprawdza się przy pokonywanym dziennym dystansie ok 50 km. Jak trzeba przebyć dalszą trasę silnik spalinowy wspomagany elektrycznymi też dobrze sobie radzi. Auto bardzo bezpieczne, przewidywalne do sprawnego przemieszczania się. Znikome zużycie paliwa w ruchu miejskim.
Zalety: małe zućycie paliwa niezawodność nowoczesność
Wady: dynamika na nieco za małym poziomie wysokie zużycie paliwa w jeździe autostradowej (10l)
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1