Napędy hybrydowe Mitsubishi są stosowane w samochodach marki 
																																		
															 
						 
						
							Hybryda Mitsubishi 2.4 16V MIVEC Plug-in Hybrid 306KM 4B12  pojawiła się w 2021 roku  w modelu Outlander IV generacji  a od końca 2024  model ten w wersji po liftingu dostępny jest także na rynku europejskim.
						 
					 
					
					
						
							
								
Silnik spalinowy 
							
							
                                                                                                    
                                        Typ silnika:
                                        benzynowy 
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Pojemność silnika:
                                        2360 cm3  
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Zakres mocy:
                                        136 KM 
                                    
                                								
																                                                                    
                                        Moment obrotowy:
                                        203 Nm 
                                    
                                							 
						 
						
							
								
Silnik elektryczny 
							
							
                                                                                                    
                                        Pojemność baterii:
                                        22.7 kWh 
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Zasięg silnika EV:
                                        83-85 km 
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Moc silnika EV:
                                        116+136 KM 
                                    
                                								
																                                                                    
                                        Moment obrotowy EV:
                                        255+195 Nm 
                                    
                                								 
						 
							
							
								
Napęd hybrydowy 
							
							
                                                                                                    
                                        Typ hybrydy:
                                        PHEV (Plug-in) 
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Zużycie energii:
                                        23.5 kWh/100km 
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Moc układu:
                                        306 KM 
                                    
                                								
																                                                                    
                                        Moment obr. układu:
                                        - Nm 
                                    
                                							 
						 
					 
					
					 
					
					
						
							
								
Specyfikacja 
                                                                                                    
                                        Rodzaj układu:
                                        4-cylindrowy 
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Ilość zaworów:
                                        16 
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Typ wtrysku:
                                        wielopunktowy 
                                    
                                								
																							 
						 
						
						
					 
					
					
                    
																
							
								
Informacje serwisowe 
																
								
								
																	
										Silnik posiada filtr cząstek stałych 
									 
															 
													 
										
                    
                        Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną                    
					
					
											
                    
                    
						
						
							
								
Średnia ocena użytkowników 
							
														
								
									
										
											Średnia (głosów: 0) 
											(0.0)  
										
											Trwałość 
											0.0/10  
										
											Utrzymanie 
											0.0/10  
										
											Dynamika 
											0.0/10  
									 
								
								
									Głosy według opinii  użytkowników:
									0 
									0 
								
							 
							
							
								
																		
										Czy poleciłbyś ten silnik? 
										
											Suma głosów:
											0 
										
									 
									
								 
							 
						 
                        
                        
							
								
Najbardziej awaryjna część 
							
							
								
																		
										
										
										
											Rozrząd / Wariator 
											
												0% 
												
													Zagłosuj 
												 
											
										 
										
											Układ wtryskowy 
											
												0% 
												
													Zagłosuj 
												 
											
										 
										
											Elektryka, cewka 
											
												0% 
												
													Zagłosuj 
												 
											
										 
										
										
											Awarie drobne 
											
												0% 
												
													Zagłosuj 
												 
											
										 
									 
									
										Suma głosów:
										0 
									
								 
							 
                         
                        
                     
                    
                    
	
		
		
			
			
				
																Dodaj opinię i oceń silnik 
									 
			
			
			
				
Opinie użytkowników 
                Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami