Silnik VW 4.0 V8 32V TFSI E-Hybrid EA825 CVD/DCU

3533
Silnik VW 4.0 V8 32V TFSI E-Hybrid EA825 CVD/DCU

Napędy hybrydowe Volkswagen są stosowane w samochodach marki

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik 4.8 V8 E-Hybrid ma zastosowanie w samochodach firmy Porsche Panamera II od 2017 roku. Bazą jest podwójnie doładowany silnik 4.0 V8 o mocy wyjściowej 550KM z maks.momentem 770Nm do którego dołączono silnik elektryczny z mocą 136KM i 400Nm co wspólnie daje 680KM i 850NmW zestawie znajdują się akumulatory litowo-jonowe 9.4 kWh z płaszczem wodnym.Silnik współpracuje z 8-biegową skrzynią PDK który przekazywał napęd na tylne koła.Silnik pozwala na przejazd w trybie elektrycznym EV około 60KM a pierwszą setkę osiąga zaledwie w 3.4 s !!!

Silnik spalinowy

Typ silnika: benzynowy

Pojemność silnika: 3996 cm3

Zakres mocy: 550-571 KM

Moment obrotowy: 770 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 17.9 kWh

Zasięg silnika EV: 40-59 km

Moc silnika EV: 136 KM

Moment obrotowy EV: 400 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: PHEV (Plug-in)

Zużycie energii: 22-26 kWh/100km

Moc układu: 680-700 KM

Moment obr. układu: 870-900 Nm

Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: bezpośredni

BiTurbo

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • niskie koszty użytkowania
  • niski poziom spalania w mieście

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami