Toyota C-HR 1.8 VVT-i Hybrid (122KM)

Toyota C-HR 1.8 VVT-i Hybrid (122KM)

Wyświetleń: 1729

Dane techniczne układu hybrydowego

Toyota C-HR 1.8 VVT-i Hybrid (122KM)
Pojemność [cm3]1798
Moc [KM]9872
Moment obrotowy [Nm]142163
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegówautomatyczna
Prędkość maksymalna [km/h]171
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.0

Lata produkcji: od 2016

Nadwozie:

  • crossover

Segment: I (mały SUV)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

3.6l3.9l4.1l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Porównanie z silnikiem spalinowym

Toyota RAV4 IV 2.0 16V Valvematic (152KM)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.3l7.2l6.0l

185
9.9

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Dodaj opinię

16.08.2020TOYOTA AURIS, TOYOTA C-HROdradzam!

Witam Serdecznie Testowałem napęd hybrydowy Toyoty w dwóch pojazdach jt model Auris oraz C-HR. Przejechany dystans na poziomie 33.000 km. Były to samochody zastępcze mojego samochodu służbowego TOYOTA AURIS. W teście zastosowałem dwa style jazdy oraz kontrole spalania paliwa tj tzw tankowanie pod korek. Napęd testowałem co też ważne w dwóch okresach roku zima(tem od -8 do plus 5 w dzień) oraz późna wiosna temp min 15 stopni. Styl NR1- jazda normalna bez przesady wyprzedanie w ruchy miejskim, zmiany pasów czyli jednym słowem normalność. Przeloty pomiędzy miastami na poziomie od 90-140 km/h, autostrady prędkości od 140- 180km/h. Styl NR2 ? bez zbędnego rozpędzania oraz wytrącania prędkości w ruchu miejskim, miedzy miastami max 100km/h, autostrady przeloty 120-140km/h z przewaga 140km/h jednym słowem eko drive. Wyniki STYL NR 1 -Zima miasto 7-10litrów/100km Mieszany 6-8 litrów/100km Autostrada 10-14litrów/100km Wiosna z uwagi na wyższe temperatury otoczenia średnio spadło o 1,0 do 1,5 litra/100km STYL NR 2 ZIMA miasto -6-8 litrów/100km Mieszany 5-7 litrów/100km Autostrad 9- 11litrów/100km Wiosna tez nie znacznie w dół tu już więcej się nie dało zejść plus minus 1litr/100km. Dzięki Bogu przesiadłem się z silnika o zapłonie iskrowym na silnik wysokoprężny tj. Skodach Octawia 2,0 tdi. Poziom fizycznego spalania to od 4,5 litra do 9,0 , lecz 9,0 to spalanie autostradowe na przelocie od 170-190km/h ?. Pozdrawiam

14.06.2020Toyota Auris Hybrid Touring Sports II FLPolecam!

W hybrydzie trudno oceniać sam silnik spalinowy, bo liczy się cały układ napędowy. Wbrew temu co napisano w opisie, zastosowany w Auris II układ HSD III Gen nie posiada skrzyni biegów (ani sprzęgła). eCVT to nazwa handlowa, w układzie jest jedynie planetarny rozdzielacz mocy (Power Split Device) o stałym przełożeniu. Zamiast zmian przełożeń mamy do czynienia z transferem nadmiaru prędkości obrotowej jednostki spalinowej (ICE) w moment obrotowy głównego silnika elektrycznego (MG2) za pośrednictwem generatora (MG1) podczas przyspieszania albo na odwrót - podczas jazdy z dużą prędkością nadmiar momentu obrotowego ICE pozwala napędzić główny silnik elektryczny MG2 pracujący jako generator, który zasila MG1. W obu przypadkach prędkości obrotowe i momenty jednostek spalinowej i elektrycznej sumują się. W efekcie mamy niemal płaski moment obrotowy ponad 200 Nm w całym zakresie od zera do maksymalnej prędkości obrotowej. Przejścia pomiędzy napędem elektrycznym, mieszanym i wyłącznie spalinowym są niezauważalne. To mechanicznie proste i charakteryzujące się mniejszymi stratami energii rozwiązanie pozwala na osiągnięcie przez niespełna stu konny niewysilony silnik wolnossący w prawie półtoratonowym aucie zdumiewająco dobrej dynamiki - przyspieszenie od 60 do 100 km/h zajmuje około 7 sekund. Na początek trzeba się przyzwyczaić, tu nie ma "garbika" gwałtownie narastającego momentu, ale nie ma też turbo dziury, auto ciągnie równo i bez przerwy od kickdownu. Dla nieusatysfakcjonowanych jest jeszcze opcja POWER, wyłączająca opóźnienie dodane aby dopasować szybkość reakcji na gaz do poziomu ludzkiej percepcji. Spalanie jak w każdym aucie zależy od stylu i warunków jazdy. W porównaniu z benzyną o podobnej dynamice i wielkości będzie niższe o około 3 litry / 100 km w zatłoczonym mieście, o około 2 litry poza miastem i o około 1 litr na autostradzie lub drodze ekspresowej.

30.05.2019Toyota Auris 2 FL Kombi ExecutiveOdradzam!

Użytkowany od "nowego" 08.2015 do zeszłego tygodnia "prawie" ideał. Usterki przez ten okres: padły tarcze hamulcowe po 45 tyś km. Kamera cofania tuż przed zdarzeniem. 18.05.2019 pożar w komorze silnika (przetwornica) droga landowa w Niemczech, prędkość 75km/h, czas jazdy 9min od przerwy. Samochód spłonął doszczętnie. Jeżeli dotknie to kogokolwiek w tym kraju, musi się liczyć na astronomiczne koszty. Właściciel jest nękany przez ekoterrorystów. Znikoma ilość złomowisk ma ochotę dyskutować na temat składowania. Toyota przyjmuje akumulator trakcyjny pod warunkiem jego dostarczenia do firmy recyklingowej ( przesyłka ADR na koszt właściciela plus wybudowanie baterii z wraku 1,3 rbh - koszt 144 Euro. Dochodzą dodatkowe koszty służb ratowniczych oraz dodatkowe koszty "elektryka", który musi być w takim wypadku. Czy polecam...do tej pory byłem fanem Toyoty. Nie mogłem powiedzieć nic złego, no może na jakość wykonania auta. Teraz wszystkich przestrzegam, bo może to bardzo być droga zabawka.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj