Toyota Auris II 1.8 VVT-i Hybrid eCVT (136KM)

Toyota Auris II 1.8 VVT-i Hybrid eCVT (136KM)

Wyświetleń: 2153

Dane techniczne układu hybrydowego

Toyota Auris II 1.8 VVT-i Hybrid eCVT (136KM)
Pojemność [cm3]1798
Moc [KM]9982
Moment obrotowy [Nm]142207
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegówautomatyczna
Prędkość maksymalna [km/h]180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.9

Lata produkcji: od 2012

Nadwozie:

  • hatchback
  • kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

3.5l3.9l4.2l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju4.2 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Porównanie z silnikiem spalinowym

Toyota Auris II 1.6 16V Valvematic (132KM)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.9l5.9l4.8l

195
10.5

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(7.5)
Trwałość silnika
5.0/10
Niezawodność auta
5.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:01

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.0l5.5l4.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Matthias29.05.2019

Odradzam!

Toyota Auris 2 FL Kombi Executive 2015
Średnia ocena:
(7.5)
Trwałość silnika
5.0/10
Niezawodność auta
5.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.0l5.5l4.5l

Opinia:Nie ma sensu się powtarzać. Zamieściłem już komentarz obok w rubryce użytkownicy i pod silnikiem 1.8. Generalnie w razie nieszczęśliwego zdarzenia, absurdalnie droga zabawka.
Zalety:Idealny do miasta. Niskie koszt serwisowania. Mały przegląd 700 PLN, duży 1250 PLN.
Wady:Jakość wykonania i materiały z jakich został zbudowany. Niektóre serwisy wręcz chamskie i złośliwe. Niestety grupa Toyota zapomina, że markę nie tylko tworzy produkt, ale i ludzie, którzy za produktem stoją.

Komentarze użytkowników

0 #1 Matthias 29.05.2019
Użytkowany od "nowego" 08.2015 do zeszłego tygodnia "prawie" ideał. Usterki przez ten okres: padły tarcze hamulcowe po 45 tyś km. Kamera cofania tuż przed zdarzeniem.
18.05.2019 pożar w komorze silnika (przetwornica) droga landowa w Niemczech, prędkość 75km/h, czas jazdy 9min od przerwy. Samochód spłonął doszczętnie. Jeżeli dotknie to kogokolwiek w tym kraju, musi się liczyć na astronomiczne koszty. Właściciel jest nękany przez ekoterrorystów. Znikoma ilość złomowisk ma ochotę dyskutować na temat składowania. Toyota przyjmuje akumulator trakcyjny pod warunkiem jego dostarczenia do firmy recyklingowej ( przesyłka ADR na koszt właściciela plus wybudowanie baterii z wraku 1,3 rbh - koszt 144 Euro. Dochodzą dodatkowe koszty służb ratowniczych oraz dodatkowe koszty "elektryka", który musi być w takim wypadku. Czy polecam...do tej pory byłem fanem Toyoty. Nie mogłem powiedzieć nic złego, no może na jakość wykonania auta. Teraz wszystkich przestrzegam, bo może to bardzo być droga zabawka.
P.S. Toyota w Niemczech nie była kpl zainteresowana przeprowadzeniem analizy przyczyny pożaru. Po dwóch tyg postanowili przysłać "gościa" do wraku, który stoi pod płotem i już zdążył zardzewieć na złomowisku.
Auto posiadało najwyższe opcje ubezpieczenia, niestety nie pokryło w większości kosztów usuwania wypadków z powodu fanaberii właściciela w postaci posiadania "elektryka".

30.05.2019Toyota Auris 2 FL Kombi ExecutiveOdradzam!

Użytkowany od "nowego" 08.2015 do zeszłego tygodnia "prawie" ideał. Usterki przez ten okres: padły tarcze hamulcowe po 45 tyś km. Kamera cofania tuż przed zdarzeniem. 18.05.2019 pożar w komorze silnika (przetwornica) droga landowa w Niemczech, prędkość 75km/h, czas jazdy 9min od przerwy. Samochód spłonął doszczętnie. Jeżeli dotknie to kogokolwiek w tym kraju, musi się liczyć na astronomiczne koszty. Właściciel jest nękany przez ekoterrorystów. Znikoma ilość złomowisk ma ochotę dyskutować na temat składowania. Toyota przyjmuje akumulator trakcyjny pod warunkiem jego dostarczenia do firmy recyklingowej ( przesyłka ADR na koszt właściciela plus wybudowanie baterii z wraku 1,3 rbh - koszt 144 Euro. Dochodzą dodatkowe koszty służb ratowniczych oraz dodatkowe koszty "elektryka", który musi być w takim wypadku. Czy polecam...do tej pory byłem fanem Toyoty. Nie mogłem powiedzieć nic złego, no może na jakość wykonania auta. Teraz wszystkich przestrzegam, bo może to bardzo być droga zabawka.

13.10.2018KarolPolecam!

Użytkuję ten silnik od prawie 3 lat. Jest całkowicie bezawaryjny, auto ma przeglądy gwarancyjne do 15 tys. Dynamika bardzo dobra, bo pełna moc jest dostępna od razu. Zawsze można przełączyć tylko na benzynę i wtedy ma kopa przy wyprzedzaniu a potem znowu układ hybrydowy.I uwaga, producent pisze o spalaniu w cyklu mieszanym - 3,8 l. To jest prawda i łatwo osiągnąć taki wynik, mój rekord to 3,6 l na odcinku 85 km na trasie przez Góry Świętokrzyskie - asfalt, wiosna i słońce :) Nie znam lepszych rozwiązań silnikowych a jeździłem i benzyną i dieselem.

14.06.2018zbyszekPolecam!

Olej zalecany to jest 0W-20 Silnik jest raczej do spokojnej jazdy. Co do awaryjności to za mały mam na razie przebieg aby to ocenić. :)

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najnowsze komentarze

Matthias
29.05.2019
0
Użytkowany od "nowego" 08.2015 do zeszłego tygodnia "prawie" ideał. Usterki przez ten okres: padły tarcze hamulcowe po 45 tyś km. Kamera cofania tuż przed zdarzeniem.
18.05.2019 pożar w komorze silnika (przetwornica) droga landowa w Niemczech, prędkość 75km/h, czas jazdy 9min od przerwy. Samochód spłonął doszczętnie. Jeżeli dotknie to kogokolwiek w tym kraju, musi się liczyć na astronomiczne koszty. Właściciel jest nękany przez ekoterrorystów. Znikoma ilość złomowisk ma ochotę dyskutować na temat składowania. Toyota przyjmuje akumulator trakcyjny pod warunkiem jego dostarczenia do firmy recyklingowej ( przesyłka ADR na koszt właściciela plus wybudowanie baterii z wraku 1,3 rbh - koszt 144 Euro. Dochodzą dodatkowe koszty służb ratowniczych oraz dodatkowe koszty "elektryka", który musi być w takim wypadku. Czy polecam...do tej pory byłem fanem Toyoty. Nie mogłem powiedzieć nic złego, no może na jakość wykonania auta. Teraz wszystkich przestrzegam, bo może to bardzo być droga zabawka.
P.S. Toyota w Niemczech nie była kpl zainteresowana przeprowadzeniem analizy przyczyny pożaru. Po dwóch tyg postanowili przysłać "gościa" do wraku, który stoi pod płotem i już zdążył zardzewieć na złomowisku.
Auto posiadało najwyższe opcje ubezpieczenia, niestety nie pokryło w większości kosztów usuwania wypadków z powodu fanaberii właściciela w postaci posiadania "elektryka".